Baby say you'll always keep me truly, mdaly, crazy deeply inlove with you.

I hope I'm not a casuallity, hope you won't get up and leave.
 
  1. Lala
  2. dubnkb
  3. aubfknb
  4. ubfnklb
  • nk
  • uvbnk
  • bvunkbml
  • odnib

 

Nej, jag är inte kär.

 

Eller jo, I One Direction. Like, forreal.


▲KOMMENTARER

▲TREVLIGT ATT DU VILLE KOMMENTERA!

Men du, här accepteras inga fula eller nervärderande kommentarer. Jag har ditt IPnr och kan enkelt polisanmäla kommentaren.
• Jag har gjort denna design.
• Jag gör gärna länkbyte (men du måste ha minst 100 unika läsare) och BlogLovin' byte. Säg bara till!
• Ja tack till reklam av tävlingar/ dagensblogg/ länkskit osv.
• Nej tack till spam.

▲NU NÄR DU LÄST IGENOM DETTA SKALL DU BARA FYLLA I DESSA FÄLT:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback